Wednesday 14 December 2011

the day :)


assalamualaikum
heyyhoyy :) hahahaha ingat lg tak yg aku ckp nad ajak aku tgk OMBAK RINDU? oke thn hari ni laa [14 Dicember 2011] ktorg keluar tp bukan berdua jaa laa dgn jiran aku sekali a.k.a kawan nad, fida and adik dia fili. Aku spend time dgn dorg hari ni sampai jam 10 p.m dari lepas Zohor td. Oke to tell the truth aku rasa sangat laa kekok kan bila dgn dorg yaalaa sebab tak kenal pun and tak pernah rapat pun :/ bukan aku tak pernah keluar dgn orang yg aku tak rapat for the first time PERNAH tp time aku keluar dgn kak mida takde pun rasa kekok, dgn dorg ni tak tahu laa knp errr mungkin sebab dgn kak mida dah rapat dulu even setakat melalui phone and FB kut and time keluar dgn dia ktorg keluar berdua jaa so takde laa rasa segan dgn orang lain kaa apa kan. So harap korg tak serik laa keluar and spend time dgn aku yaa :/ Blaa blaa blaa blaa izin kan aku berhenti nagging sampai sini jaa laa eh penat nak tulis :/ hehehehe and sorry sebab gambar sikit sangat :)
 [the neighbour, fida comelcomel]





 [kes adik buli kakak]

 [bilik pinkputih aku yg buat nad meremang]
[the inviter, nanad]
 [try camera yg menyebabkan lambat proses
and gambar sikit  sebab nak cepat T.T]

* sorry gambar fili tak perasan takde and dah terdelete gambar yg tak di-edit and sorry sebab tak edit betul betul :) GOOD LUCK amik result PMR ;) nad thanks sb tambah benda benda comel kt blog kte
 


sincerely : amirae

No comments:

Post a Comment