Friday 9 December 2011

missing :)

assalamualaikum

blurbb blurbb blurbb hhhuuuuaaaa err apa ni? Okee ni laa keadaan aku kalau hati tak tenang brrrrr kenapa tak tenang? Sebab aku rindu baby comel comel aku laa! Haaahhh nak tgk baby comel comel sayangg sayangg aku? Ni hahh amik :)










[from left ; yanimayo nikeya amiraeamirae wainyjay]



 [jam yg selalu membantu dlm menguruskan
kehidupan kami sebagai hamba Allah]









 [ni laa remaja yg tak cukup bermain time kecik]
  hahhh ni laa baby comel comel sayangg sayangg aku. Rindu dorg tahap gabannnn boleh :/ sepanjang cuti ni aku takde jumpa dorg langsung, last jumpa time lawatan ke Melaka hari tu. Yaalaa masing masing sibuk dgn tanggungjawab sendiri sebagai khalifah Allah and  anak dan pelajar kan. So masa tak mengizinkan kami utk jumpa :( aku rindu korg sangat sangat tahu! Jumpa naik sekolah nanti yaa sayangg sayangg <3


* sorry gambar tak clear malas nak edit bagai :)
   i will always love u guys <3 muaahhmuaahhmuaahh :*



sincerely : amirae

No comments:

Post a Comment