Tuesday 6 December 2011

nagging :)

assalamualaikum

eyy nagging? Yaalaa nagging meyh. Kenapa? Sebab aku mmg suka ber-nagging-an xD brrrr huhh so ni laa aku, im nur amira zainidi and im a SPM’12 candidate. So wish me luck NOPE actually I need your DOA for my success YES I really really need it PLEASE :/ err untuk blog aku kali ni aku betul betul berharap sgt laa yg blog aku kali ni kekal lama, takde laa mcm blog yg lepas asik on off on off and terdelete sana terdelete sini kan. Errr Maybe life yg aku ada tak se-interesting mcm korg semua kan, tp takpe sebab semua orang ada pengalaman hidup masing masing and tak semua orang dpt pengalaman yg sama. So bg aku dgn membaca blog orang lain (blog yg senonoh jaa laa) dpt tambah kan lg pengalaman and pengajaran hidup yg dpt aku gunakan untuk berhadapan dgn mcm mcm lakonan manusia kt bumi ni :D so share share laa pengalaman korg dgn aku yaa, sharing is caring kan ;) tp tp tp kalau korg dah baca blog aku ni takyah laa nak duk mengheboh sana sini kan. Biar orang kenal aku dgn membaca sendiri blog aku, bukan kenal aku dgn mendengar gossip korg. Yaalaa sifat semula jd manusia kan suka duk tokok tambah garam gula dlm masakan biar sedap, suka sgt duk tambah tambah cerita kononnya biar sedap didengar, padahal makin buat kaum porak peranda ada laa :/ lg satu, try laa bersyukur dgn apa yg ada kt diri sendiri tu, tok sah laa nak duk iri hati sgt dgn org lain sampai nak bermusuh musuhan kan, sifat iri hati tu boleh menyebabkan peperangan tahu. So fikir fikir kan laa :D

sincerely : amirae

No comments:

Post a Comment