Tuesday 6 December 2011

friendship :)

assalamualaikum

okee FRIENDSHIP bagi korg penting tak friendship tu? Harus laa penting kan? Gila laa kut kalau fikir tak penting. So aku terus terang laa dgn korg kan, aku ni jenis tak reti nak bergaul and berkawan dgn org sebab tu kebanyakan orang akan kata aku sombong and sebab tu juga laa aku ni tak ramai kawan. Aku just kawan dgn bebudak yg hampir dgn aku jaa and kebanyakan kawan kawan aku tu mesti dorg or kawan aku yg lain start rapat dulu baru aku menyelit tengah SERIOUSLY aku mmg tak boleh tak tahu laa kenapa. So once aku dah anggap bestfriend tak kira laa perempuan or lelaki SELAMANYA laa dia bestfriend aku. Bukan bermaksud aku harus control dia kaa apa TIDAK just dia bestfriend aku and aku tak suka orang try utk porak peranda kan hubungan tu. Aku tak goyang laa kalau nak porak peranda kan hubungan COUPLE bagai tu tp jangan friendship aku (nasib baik bushukk aku pungg bestfriend aku) and aku PANTANG PENIPU TALAMDUAMUKA TUDUHMENUDUH FITNAHMENFITNAH elak kan laa eh. So korg nak geli geleman kaa apa kaa baca aku tak kisah AKU TETAP AKU aku cakap laa kan mungkin sekarang korg tak rasa lg penting nya kawan tp nanti korg akan tahu betapa penting nya kawan tu. So korg PLEASE jangan abaikan kawan kawan korg lebih lebih lg BESTFRIEND korg. Yaa mmg betul yg kte kena kawan sama rata layan sama rata tp mesti ada yg SPECIAL kan, and tu laa bestfriend kan. Bukan senang nak dpt kawan yg boleh senang susah sama sama. Aku bukan nak bangga diri kaa apa tp Alhamdulillah kawan kawan aku semuanya positive. Sometimes jaa aku ni yg tak reti jaga kawan kawan aku. Kenapa? Entah laa, mungkin aku bukan yg terbaik :/ malam ni jaa aku dah habis kan air mata aku sebab kawan :/ seriously aku sayang kawan kawan aku

* kita rasa muka kita macam ni bila sedih sebab
bushukk kita ckp kita comel mcm baby *
[nampak sangat nipunyaa kita tak comel langsung pungg]


My friend,
my confident,
always there, like magic
to remind me,
how lucky I am,
to have such a good friend.
someone who believes in me,
even when I don't,
words of encourage,
give me hope,
and then there was the laughter we shared,
priceless,
the greatest gift of all.
* seriously aku sayang korg semua the baby : NIK YANI FARAH AMALINA NAD WAINY the bushukk : AIYEL AMIRR AEMAN ABDULLAH ♥ ♥ ♥
#mungkin nama nama korg ada yg tertulis first or last awal or belakang tp percaya laa korang semua tetap yg pertama kt hati mirae [after Allah Rasull parents family] 

sincerely : amirae

No comments:

Post a Comment